Wednesday, October 04, 2006

leapsha shit..




Se pare k niciodata nu suntem prea mari sa ne jukm leapsha, mai ales cyber leapsha asa k dc so supar p mix si sa nu intru in jok?..
Sa incepem asadar (desi nu stiu cine moare d curiozitate sa afle c urmeaza eu sa scriu aici..)

3 locuri care imi plac in Bucuresti:

1.parcul I.O.R. sau cum dracu so mai kema acum ptk e foarte mare si verde si amazin' si nu t plictisesti niciodata in el si nu e niciodata atat d full inkt sa nuti gasesti peacolo un locshor in care so arzi chill.
2.zona lipscani ptk imi aminteste d micul Paris si de o lume si o vreme care ma fascineaza.
3.imi place parcul ioanid ala d vis-a-vis d institutu francez ptk e f linistit si ptk stiu k peacolo siau facut ai mei veacu in tinerete si simt cum acolo ni s intretaie intrun mod ciudat si intens vietile.

3 locuri d kkt din Bucuresti:

1.clar zona Unirii ptk e infecta kitchoasa urata si totally unsafe.Acolo mi sa furat prima oara un telefon ptk care am arso in procese 2 ani si probabil am bagat un om la parnaie si tot acolo am fost martora (slava domnului k nu si victima) a unui atac al unei gasti d cocalari beti asupra mea si a 2 prieteni si dk numi ieseam din higheala rpd cred k as fi fost cea mai violata fiinta d p pamant.
2.definitely obor zone!jeg, tigani, tarani, hoti, aglomeratie, zgomot, haos.oribil oribil oribil!
3.zona titan ptk am arso acolo pana la refuz zi si noapte 1 an jumate.

4 localuri care pot spune ca imi plac..

1.tralala ptk mi s parea f tare si colorat si funky si mi s parea ok (din vedere!)lumea care venea p acolo.un perfect loc al pierzaniei!
2.grand cafe ptk acolo miam facut veacu 2 ani din liceu si era f fuckin special si era o afacere d familie iar patronul era un batranel funny si zmart care iti lua comanda in engleza knd avea kef.
3.p motoare knd e soare ptk e cel mai chill si vamaiot loc din bucuresti si park nicaieri berea la draft nui buna k p motoare.
4.coolcat.e unu din putinele locuri p kre le stiu in care poti sa chill knd afara nui vreme d chill.

Ce i sar parea ciudat unui occidental la Bucuresti..intuiesc k:

1.privirile trecatorilor atintite dubios asupra lor.
2.saracia crasa.
3.locurile cu potential care zac in paragina.

Cel mai de fitze cartier: no ard prin cartiere fitzoase ink dar.. Dorobanti?

Cel mai urat cartier: no ard prin cartiere urate dar..Rahova?Ghencea?..whateva'

Si acum k am scapat voi da leapsa mai departe Ioanei, Iuliei si Mixei prefacandu-ma k nu stiu k au mai primito deja si neinteresanduma cu adevarat acest joc.

No comments: